Blia Cosplay and Collection

Blia Cosplay and Collection
I Love Yoda !

6 Ocak 2015 Salı

"İnsanlar değişebilir Büşra."

Bu laf var ya annemin "odanı topla", "nereye koyduysan ordadır" vb sözlerinden fazla hayatta bir çok farklı insan tarafından suratıma çarpılan tuvalet terliği efektli bi laf.
Başlıktan bahsediyorum.
Bakmamıştın di' mi?
"İnsanlar değişebilir Büşra."
Nedense Büşra hiç inanamadı o insanların değiştiğine. He Büşra değişti mi? E, değişti. Niye? Çünkü insanlar değişebiliyo mk. Anla artık.
İkinci bir düşünce ile, hayır. Saç rengim, kilom, boyum (belki 1cm), okulum vb dışında çok değişmedim. Belki çocuklarla ilgili düşüncelerim. Tamam kabul ediyorum. Liseden bir arkadaşımla çocuk konusunda anlaşamazdık. Ben derdim ki "onlar melek" o derdi ki "küçük şeytani yaratıklar". Evet reis lafına geldim. Sevmiyom keretaları. Haklıymışsın hep. Op*'sun devam.
*: overpowered -oyunlarda çok iyi, süper, çoh güçlü, ebemizikiyo manasına gelmektedir. Not: lütfen TR serverında küfürü azaltalım.
(yazar konuya dönüyor, en baştakine. hani değişimden bahsedicek şimdi. Bildin?)
Büşra'nın ne konuda ne kadar değiştiğine girmiycem şimdi hiç. Büyüyoruz, büyürken öğreniyoruz. Öğrendikçe ufkumuz açılıyor. Tabi ki bazı bazı kendimizi yenileyip daha doğruya yatkın seçimlerde bulunup o yollarda yürüyeceğiz.
Sözüm o ki, evet be Büşra'cım inan artık şu insanlara artık. İnsanlar değişebiliyor. Sen de değiştin.
Belki ileride herşey daha güzel olur he?
Ne didin?

Yazardan bir iyilik:
best caps ever.

Hiç yorum yok: