Blia Cosplay and Collection

Blia Cosplay and Collection
I Love Yoda !

17 Temmuz 2015 Cuma

Makyaj Paleti

Herkese selam!
Bu sefer yeni almış olduğum bir ürünü tanıtacağım. EHEH heyecanlı biraz. Çünkü ilk kez makyaj hakkında bir yazım olacak!
Şimdi başlıyorum. Evet.

Bu görmüş olduğunuz ürünü Çin'den sipariş ettim. Çin deyip geçmeyin, ön yargılı olmayın. Şuan kullandığınız çoğu şey orada üretiliyor. Siz marka aldım sanıyorsunuz ama Çin de yaptırıp üzerlerine marka basarak daha pahalıya satıyorlar.

Ürüne gelince, kontürleme dediğimiz makyaj hilesi/taktiği son zamanlarda çok popüler. Hatta palyaço maskesi kontürlemesi ise yeni akımın öncüsü.


Bu ürün ise kontürleme işlemine tam olarak hitap ediyor. Neden mi? çünkü açık renklerden koyu renklere doğru giden palet, kremimsi, kolay dağılabilen bir yapıya sahipte ondan! Sizin için palete girişerek tüm renklerin ten üzerinde nasıl durduğunu göstermek istedim.

Not: Ya biraz yandım ben geçen, ondan normal tenimden bikaç kat koyuyum. Hatta çok koyu bile sayılabilirim, normal halim baya beyaz. O yüzden bunu göz önüne alarak bakınız.


En koyudan en açığa ya da en açıktan en koyuya doğru giden renkler bu şekilde. Şuan için yüzümde deneyemeyeceğim çünkü pis soyuluyor yüzüm. Kusura bakmazsınız artık. Olmadı, yüzüme uyguladığımda ekleme yaparım. Di mi? :p

Ürünü silmek: sabunla suyla kolay çıkmıyor. Tonik kullanmanız lazım. En koyu renk diğerlerine göre biraz daha geç çıkıyor, hafif bastırarak değişik yönlere doğru silmeniz lazım. Açık renkler yüzeyden yapılan bir darbe ile hemen çıkıyor. Yani göz çevresini abanmadan temizleyebileceksiniz.


Ürünün dışı bu fotoğrafta görüldüğü gibi. Siyah ve markası yok. Ürün kaliteli ve bu yüzden markalara para vermeyi sevmiyorum. :p Ürüne hiç bir şekilde alerjik bir reaksiyon göstermedim. Üstelik cildim hassas ve hemen kabaran bir tenim vardır. Yani paleti gönül rahatlığıyla kullanabileceğim.

Şunu da söylemeliyim: paletin kapatıcılığı bir harika! Kremimsi yapısı sayesinde bir örtü gibi :p

Ve tabi ki de size ürünün AliExpress linkini vereceğim. İşte buyrunuz: Link

Yanlış görmediniz, 2$ civarında, ve Türk Lirası hesabıyla 5TL gibi bir rakama dönüşüyor. Çok iyi di mi?


1 yorum:

Adsız dedi ki...

teşekkürleeer bundan alabilirim sanırımm