Blia Cosplay and Collection

Blia Cosplay and Collection
I Love Yoda !

12 Eylül 2013 Perşembe

Asa Yapımı

Evet, belki de pekte bilmediğiniz gibi asa yapımına sardım ben. Evet, hı hı. İlk olarak uç kısmının eğilmesi ve EPIC FAIL olmamla sonuçlanan Mürver Asa yani belki de bildiğiniz adıyla Elder Wand'ı yaptım. Yapımı ilk olduğu için biraz acemiceydi. Bildiğiniz anam babam kalemi aldım ve Fimo hamuru ile kapladım. sonra üzerine Mürver Asa'nın spesifik şekillerini hamurdan oluşturmaya devam ettim. Sonracıma üzerine toplu iğne/törpü yardımı ile dotting işlemini yaptım. Noktaladım yani. İlk görünüşü bu şekildeydi. Dotting işlemi bu fotoğrafta gördüğünüz gibi oluyor efenim... Sonuç ise fildişi siyaha boyanmış ELDER WAND :))

Şimdi Bellatrix'in asasından bahsediyim. Akşam üzeri babamla çıktık bahçeye, kurumuş ağaç dalları topladık. Ben de en uygun olanı parçalara ayırdım bu işlem sırasında normal testere kullandık... Baz dallar daha kalındı o yüzden babam elektrikli testereye abandı. o şey çok korkunç :o Neyse efenim, Bella'nın asasına en çok benzeyen kesilmiş dal parçasını aldım ve üzerinde ki o muhteşem kıvrım/oyuk -neyse onun adı- gene fimo hamurundan oluşturdumm! Asanın pişmeden ve boyanmadan önceki hali! Bu da pişmiş ve boyanmış halii.. :))
Aman dikkat edin fırında tahtayı uzun süre tutmamak lazım!

Bu da kendimce tasarladığım bir asacık :)

Umarım beğenirsiniz!!

Hiç yorum yok: